GVBF T4A NNZ 034 (1)

Kwaliteitsbeheer

NNZ-ondernemingsbeleid

Op het gebied van kwaliteit heeft NNZ zich ten doel gesteld de meest gekozen partner voor verpakkingsoplossingen te zijn. We waarborgen de consistentie van de kwaliteit en voedselveiligheid van onze producten. Optimale kwaliteit is een eerste vereiste voor het marktsucces van de NNZ Groep. Het hele bedrijf is erop ingericht om industriële-, landbouw- en consumentenverpakkingen voor zowel direct als indirect contact met levensmiddelen (te produceren), op te slaan en te distribueren en daarbij de hoogst mogelijke servicekwaliteit te leveren.

 

‘Kwaliteit betekent voor ons dat de klant terugkomt, en niet het product.’

 

Om dit te bereiken verbeteren wij voortdurend onze bedrijfs-, productie-, klantenservice- en kwaliteitsgerelateerde systemen en processen, volgens alle wetten en voorschriften die van toepassing zijn op de activiteiten van het bedrijf alsook alle wettelijke en ethische aspecten van onze bedrijfsactiviteiten:

Onze kwaliteitssystemen versterken onze grondslag om voortdurend verbeteringen aan te brengen in onze processen en kwaliteitssystemen. De doeltreffendheid ervan wordt getoetst en vastgesteld met behulp van data en op feiten gebaseerde hulpmiddelen.

  • Naleving van GFSI en ISO9001
  • Focus op ‘first time right’ of het in één keer goed doen
  • Verminderen van klachten door middel van een analyse van de onderliggende oorzaak en corrigerende en preventieve maatregelen

 

Dankzij onze organisatorische kennis, middelen, capaciteiten en producten kunnen wij van Kwaliteit een concurrentievoordeel maken voor onszelf en voor onze klanten.

  • De vaardigheden van onze werknemers worden voortdurend verbeterd door opleiding en training.
  • Alle werknemers volgen een cursus over de eisen die het bedrijf stelt aan hygiënische werkwijzen en aan persoonlijke hygiëne
  • We zijn One NNZ. Dit betekent dat we wereldwijd samenwerken en onze NNZ-waarden en -kwaliteitsnormen toepassen op alles wat we doen.
  • We garanderen in de hele onderneming een doeltreffende uitvoering van ons kwaliteitsborgingsprogramma voor leveranciers, met behulp van moderne technische oplossingen

 

We richten ons op het erkennen van de behoeften en verwachtingen van onze klanten door open, eerlijke communicatie om zo op basis van vertrouwen een solide langetermijnpartnerschap op te bouwen. Wij streven ernaar tevreden klanten te creëren door de hoogste normen van kwaliteit en dienstverlening te bieden.

  • We leveren van producten volgens de specificaties van onze klanten, met inbegrip van alle wettelijke voorschriften.
  • We garanderen dat onze bedrijfsruimten zijn aangepast, worden onderhouden en gebruikt om verontreiniging te voorkomen, aantasting van het milieu te beperken en een doeltreffende reiniging mogelijk te maken.
  • Klanten om feedback vragen over prestaties en tevredenheid
  • We doen altijd op een ethische manier zaken

De directie van de NNZ Groep heeft de procedures van de systemen voor kwaliteitsbeheer hoog in het vaandel staan en geeft het goede voorbeeld. Dit resulteert wereldwijd in een buitengewoon toegewijd team. Van alle medewerkers wordt verwacht dat ze altijd elk proces dat onder hun controle valt blijven verbeteren.

WAAROM NNZ THE PACKAGING NETWORK?
RESHAPING

Duurzaamheid
Wereldwijd strategisch locaties
Pionieren
Betrouwbaar en ethisch

TRUE CO-OPERATION

Langetermijnpartnerschappen
Teamwork
#Rethink innovation
Volledige logistieke service

CUSTOMISED SOLUTIONS

Onafhankelijk advies
Inzicht in innovatie
Nauwe banden met klanten
Uitgebreide portfolio

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Soyez informé des derniers développements. Inscrivez-vous à notre bulletin d'information.

"*" Verplicht veld

Comment traitons-nous vos données? Lisez notre déclaration de confidentialité.