Retail verpakkingen voor verse groenten en fruit
De passie voor ons duurzaamheidstraject wordt door de hele organisatie ondersteund. We zijn trots op onze producten die de inhoud van de verpakkingen beschermen en voedselverspilling voorkomen. Ons duurzaamheidstraject is alleen haalbaar als we in de hele toeleveringsketen samenwerken aan onze gemeenschappelijke doelen.
Onze algemene definitie van duurzaamheid
Bij NNZ betekent duurzaamheid het koesteren en opbouwen van langdurige relaties met onze medewerkers, klanten en leveranciers. NNZ gelooft in vooruitgang, voor mens en milieu. We ondersteunen de duurzame ontwikkelingsdoelstellingen (SDG’s) van de Verenigde Naties en integreren deze in onze dagelijkse activiteiten.’
Gemeenschappelijke doelen in de hele toeleveringsketen
De passie voor ons duurzaamheidstraject wordt door de hele organisatie ondersteund. We zijn trots op onze producten die de inhoud van de verpakkingen beschermen en voedselverspilling voorkomen. Ons duurzaamheidstraject is alleen haalbaar als we in de hele toeleveringsketen samenwerken aan onze gemeenschappelijke doelen. Het doel van onze inspanningen is niet alleen om de transparantie binnen de waardeketen te bevorderen. We willen ook leveranciers die een minder volwassen ESG-beleid hebben (ESG staat voor milieu, sociaal en governance) een kader aanreiken met goede praktijken om zich verder te kunnen ontwikkelen en bij te dragen aan onze gezamenlijke duurzaamheidsagenda.
Ons streven naar duurzame groei
Wij streven naar duurzame groei voor ons bedrijf door de productie en levering van veilige en innovatieve verpakkingen die de verwachtingen van onze partners overtreffen. Het is onze ambitie om meer klanten te ondersteunen in het ontwikkelen van een portfolio met duurzame verpakkingsproducten. Hierbij leggen we de nadruk op circulariteit, gerecyclede bestanddelen en de impact op het milieu. Duurzaamheid is verankerd in het hart van ons bedrijf, niet in de laatste plaats vanwege onze effectieve verpakkingsoplossingen die een belangrijke rol spelen in het verminderen van voedselverspilling. Daarnaast is duurzaamheid een fundamentele pijler van onze voortdurende bedrijfstransformatie. Wij streven ernaar om de impact op het milieu zo snel mogelijk te verminderen.
Onze strategie
Onze strategie ‘Duurzame partner bij uitstek’ rust op drie pijlers die onze organisatorische prioriteiten weerspiegelen: onze klanten, medewerkers en leveranciers. Voor elk van deze drie pijlers hebben we prioriteitsgebieden geïdentificeerd aan de hand van een materialiteitsanalyse. De prioriteiten voor ons bedrijf zijn gekoppeld aan de relevante duurzaamheidsdoelstellingen van de VN en hangen ook nauw samen met concrete prestatie-indicatoren en doelstellingen die we tot of zelfs vóór 2030 willen bereiken.
Aan de hand van onze materialiteitsanalyse hebben we de prioriteiten geïdentificeerd voor onze klanten, leveranciers en medewerkers. Deze prioriteiten zijn afgestemd op de duurzame doelstellingen van de VN en hangen nauw samen met onze doelstellingen die we nog vóór 2030 willen bereiken.
Duurzaamheid
Wereldwijd strategisch locaties
Pionieren
Betrouwbaar en ethisch
Langetermijnpartnerschappen
Teamwork
#Rethink innovation
Volledige logistieke service
Onafhankelijk advies
Inzicht in innovatie
Nauwe banden met klanten
Uitgebreide portfolio
"*" Verplicht veld
Deze cookies worden gebruikt om de prestaties en functionaliteit van de website te optimaliseren. Deze cookies zijn niet essentieel voor het gebruik van de website. Het is echter wel mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website minder goed werken zonder deze cookies.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we kunnen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt en hoe gebruikers onze website ervaren. Deze cookies helpen ons ook om de website te optimaliseren om de beste gebruikerservaring te bieden.
Met deze cookies kunnen advertentienetwerken uw online gedrag volgen, zodat ze u relevante advertenties kunnen laten zien op basis van uw interesses en online gedrag. Deze cookies voorkomen ook dat steeds dezelfde advertenties worden getoond.