Waarom NNZ verpakkingen?

Informatie aanvraag

Press release: NNZ Inc acquires J&J supplies

Datum: 3 april 2015

Atlanta, Georgia (April 3, 2015) – NNZ, a leading supplier of packaging solutions for agricultural markets, announces that they entered into a binding  agreement to acquire J&J Supply, a company specialized in agricultural packaging needs to enhance its product portfolio through established relationships with manufacturers worldwide, as well as 93 years of experience in the agricultural packaging industry.

The acquisition, based in Las Cruces, NM, further increases NNZ’s share in the produce packaging market. “The combination of J & J Supply with NNZ’s broad portfolio of products in the agricultural packaging market will provide to our clients a variety of packaging options along with market expertise, “said Marco Boot, President of NNZ Inc. “The acquisition is also expected to result in greater efficiencies and significantly increase our market share,” added Jim Mattocks and Marco Boot.

For more information please contact

Marco Boot (President)

NNZ Inc.

805 Marathon Parkway, Suite 170
30046, Lawrenceville, Georgia
telephone +1 770 921 9210

mboot@nnzusa.com

www.nnzusa.com

Over NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ is een multinationale onderneming die een brede range aan verpakkingsoplossingen biedt aan klanten binnen de AGF- en industriële sector. In 1922 is het bedrijf opgericht en sindsdien is het in bezit van en wordt het geleid door de familie Boot.
Vanuit zijn eerste vestiging – Pakhuis Libau in Groningen – ging NNZ van start met de handel in jute zakken. In een tijdsbestek van bijna een eeuw is het bedrijf uitgegroeid tot een organisatie met meer dan 250 medewerkers en vestigingen in de Benelux, Canada, Denemarken, Duitsland, Estland, Groot-Brittannië, Italië, Letland, Litouwen, Oostenrijk, Polen, de Verenigde Staten van Amerika en Zuid-Afrika.

Naast zijn eigen vestigingen heeft NNZ een nauw samenwerkingsverband met partners in nog eens 40 andere landen. Hierdoor is het bedrijf in staat om verpakkingsoplossingen te bieden voor een wereldwijd klantenbestand.