Waarom NNZ verpakkingen?

• Betrouwbaar en ethisch
  • Duurzaam en sociaal ingesteld
Informatie aanvraag

Press release: NNZ expands presence in Canada - Opening Western Canada branch in British Columbia

Datum: 1 juni 2017

Surrey British Columbia, Canada (June 1, 2017) – NNZ, a leading supplier of packaging solutions for agricultural markets world wide, announces expansion of their activities in Canada by opening a new office and warehouse in Surrey British Columbia.

The new location, based in Surrey British Columbia, “aims to service customers In British Columbia and Alberta with NNZ’s broad portfolio of products in the agricultural packaging market and a variety of packaging options along with market expertise”, said Maurice van de Vreede, Sales and Marketing Manager of the new branch in Canada. NNZ Inc.

For more information please contact:

Maurice van de Vreede (Sales and Marketing Manager)

NNZ Inc.

Unit 107 -2076 192 Street
Surrey British Columbia
V32 3M3 Canada
telephone +1 640 378 8112

www.nnz.ca

mvreede@nnz.ca

Over NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ is een multinationale onderneming die een brede range aan verpakkingsoplossingen biedt aan klanten binnen de AGF- en industriële sector. In 1922 is het bedrijf opgericht en sindsdien is het in bezit van en wordt het geleid door de familie Boot.
Vanuit zijn eerste vestiging – Pakhuis Libau in Groningen – ging NNZ van start met de handel in jute zakken. In een tijdsbestek van bijna een eeuw is het bedrijf uitgegroeid tot een organisatie met meer dan 250 medewerkers en vestigingen in de Benelux, Canada, Denemarken, Duitsland, Estland, Groot-Brittannië, Italië, Letland, Litouwen, Oostenrijk, Polen, de Verenigde Staten van Amerika en Zuid-Afrika.

Naast zijn eigen vestigingen heeft NNZ een nauw samenwerkingsverband met partners in nog eens 40 andere landen. Hierdoor is het bedrijf in staat om verpakkingsoplossingen te bieden voor een wereldwijd klantenbestand.