Waarom NNZ verpakkingen?

  • Wereldwijde dekking
  • Focus op lokaal
  • brede portfolio
  • Innovatieve trendsetter
  • Verpakking op maat
  • Betrouwbaar en ethisch
  • Duurzaam en sociaal ingesteld
Informatie aanvraag

NNZ introduceert de Paper-Vento®: smart in verwerking, smart in uitstraling!

Datum: 10 februari 2015

Papieren verpakkingen konden tot voor kort uitsluitend op lage snelheid afgepakt worden – zowel handmatig als machinaal. Dankzij een speciale coating kan papier van NNZ nu geseald worden als polyethyleen waardoor het mogelijk is snellere, verticale machines in te zetten voor de verwerking van een nieuwe verpakking: de Paper-Vento®.
De Paper-Vento® is geschikt voor droge, tot licht vochtige producten met een totaalgewicht van 0,5kg – 2,5kg. De zak heeft een trendy uitstraling en de mogelijkheden tot bedrukking zijn optimaal. Het venster is vervaardigd van clafnet, een lichte en elegante materiaalsoort die zorgt voor de ventilatie en zichtbaarheid van de producten.

De winkelketen Delhaize in Belgie zet sinds augustus 2014 de Paper-Vento® verpakking in voor biologische aardappelen in de 1 kg- en 2 kg-variant.

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden van de Paper-Vento®? Dan nodigen wij u graag uit om contact op te nemen met onze commerciële dienst.

Over NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ is een multinationale onderneming die een brede range aan verpakkingsoplossingen biedt aan klanten binnen de AGF- en industriële sector. In 1922 is het bedrijf opgericht en sindsdien is het in bezit van en wordt het geleid door de familie Boot.
Vanuit zijn eerste vestiging – Pakhuis Libau in Groningen – ging NNZ van start met de handel in jute zakken. In een tijdsbestek van bijna een eeuw is het bedrijf uitgegroeid tot een organisatie met meer dan 250 medewerkers en vestigingen in de Benelux, Canada, Denemarken, Duitsland, Estland, Groot-Brittannië, Italië, Letland, Litouwen, Oostenrijk, Polen, de Verenigde Staten van Amerika en Zuid-Afrika.

Naast zijn eigen vestigingen heeft NNZ een nauw samenwerkingsverband met partners in nog eens 40 andere landen. Hierdoor is het bedrijf in staat om verpakkingsoplossingen te bieden voor een wereldwijd klantenbestand.